alexandrahholm

Alla inlägg under juni 2013

Av Alexandra Holm - 30 juni 2013 22:17

Hur gammal är du ? - 14

favoritlåt ? - har många

favoritmat ? - tycker om det mesta

några bloggar du läser? - nathalies,idas,amys!

den bästa fredagen för dig ? . balders med vänner eller umgås med vänner någonstans.

bästavän ? - nathalie   

balders / cc ? - BALDERS !! 

Vart bor du ? - Karlshamn

vilka bloggar läser du ? -läs längre upp.

vad vill du jobba som när du blir äldre ? - vet inte än , men tror jag ska plugga på john bauer vill bli frisör trorja.

vad tycker du om mig / Linnea gustavsson ? - sjukt söt tjej, känner knappt vill träffa! :)

kär  ? - nej inte riktigt

Saknar du ditt ex? - NEJ NEJ NEJ!!!

snygg kändis? - justin bieber!

sommar minne ? - östersjö

perfekt lördag för dig ? - umgås med den man älskar , eller fest.

är du självsäker? - ja det tycker jag 

vad gillar du mest på dig själv ? - mitt hår!

vart köpte du klänningen du hade på skolavslutningen? - bikbok.

någon du saknar? - ja, nathalie..

har du syskon ? såfall hur många ? - ja 2 storebröder.

favorit outfit?- sommaren: shorts och något snyggt linne . vinter: jeans och en stickad tröja!

5 snygga killar på facebook ?- hampus , linus , pontus, sebastian , leo.

dina närmaste vänner? - nathalie , maja , emme.

har du bra självförtroende? - jadå

beskriv dig själv med 3 ord- knäpp, gillar att skämmta ut mig, sprallig

Vad ska du göra i sommar ? -  MYCKET! 

Saknar du ditt ex ? - NEJ FAN HELLER!

bästavän ? - nathalie !

bada/sola ?- sola

ska du ta navelpiercing  ? - har redan.

finns det någon som vet exakt allting om dig ? nathalie & mamma

vilken sorts kille faller du för? - en som behandlar mig rätt och förstår mig och vågar va sig själv.

bor dina föräldrar tillsammans? - ja det gör dom.

vad hände med hästen du hade? - vi passade inte så bra ihop.. så sålde honom..

smink / osminkad ? - helst osminkad, men går inte 1 meter utan smink..

du är grym på att sjunga, tycker du själv du är det ? - awe tack, nej haha det tycker jag inte!

tar du åt dig av hat? , du är sjukt stark. - nej det gör jag inte, tack så mycket! 

hur gör du för att ditt hår växer så snabbt älskar det <3 - jag gör ingenting, det bara växer magi du vet, tack! :*


tog inte alla frågorna jag vet, men för att va rättvis tog jag ungefär 1-2 frågor från varje person annars hade det blivit 1000 frågor.

 

 

GODNATT     



Av Alexandra Holm - 30 juni 2013 21:42

Hej på er, förlåt för jag aldrig hörde av mig.. men jag orkade inte tog en lång bloggpaus. Har hänt så jävla mycket skit nu på sistonde så kände att jag inte pallade med bloggandet.. så tog en paus, men nu då allt börjar fixa sig så börjar jag igen!    Jag gjorde även videon på frågestunden men det funkar inte att lägga upp på bloggen så får skriva frågorna och svaren istället ledsen..  men hoppas det fungerar. Imorgon drar jag in till stan vid 2 tiden för att träffa Joy & hanna, sen får jag se vad som händer. Saknar min Maja som är på läger nu i 2 veckor kom hem hjärtat! :( ..

Aja , ska kolla på tvn nu och svara på frågorna. 

pusshej.  

   

Av Alexandra Holm - 19 juni 2013 11:11

Godmorgon småsötanötar? haha, ne men snart ska jah och Ida äta något sen ska vi fixa oss sen drar vi och möta Ida.s , så ska vi in till stan och kolla läget där eller något blir bra det! , Sedan följer lilla ida med mig hem , så sover hon oss mig tills imorgon kommer bli nice, och då gör vi videon! angående frågestunden! :D

aja, skriver sen eller nått, ha en bra onsdag goingar!

Pusss!

 

Av Alexandra Holm - 18 juni 2013 23:04

jag hatar, hatar och hatar videofy!!! funkade inte att spela in idag på idas eller min telefon så vi ska se om det går bättre imorgon LOVAR att imorgon kommer videon!!! ja, ida kunde inte komma hem till mig för hon hade ingen skjuts så jag åkte till henne istället hihi, nu sitter vi i en varsin ende av rummet och nördar datorerna och ska snart lira lite LOL hihi :S , skriver även med världens finaste & vem berättar ja inte :$ det får ni kankse se om något tag hihi. Kommer inte bli något mer inlägg för idag imed att jag vill umgås med ida och att klockan är rätt mycke, vi hörs imorgon!. puss älskar er!

 

Av Alexandra Holm - 18 juni 2013 17:13

snackar just nu med Ida i telefon för att försöka komma på en lösning hur hon ska ta sig hit, hon säger att hon ska cykla hmm -.- hur ska det gå, 1 mil utanför stan hon kommer va dö innan hon är här! O herregud, haha. Om inte ida kommer så får jag göra videon ensam :/ Men det går nog lika bra de, men vi får hoppas på att min bebi kommer hihi.

ha det bra så hörs vi snart puss!

 

Av Alexandra Holm - 18 juni 2013 13:53

Hej på er, nu har jag ÄNTLIGEN gjort navelpiercingen det gjorde faktiskt inte så farligt ont, kändes en del då dom tryckte i själva piercingen, men inte så mycket då dom skulle igenom med kanylen. Hihi, så nöjd. Ikväll någon gång eller i eftermiddag kommer svaren på frågestunden. Ida ska KANSKE komma senare om hon fick, och då är hon med i videon annars gör jag den själv thihi ! ah det var väl allt ha det bra sålänge, tänkte gå ut och gå lite nu puss!

 

Av Alexandra Holm - 18 juni 2013 09:24

Godmorgon på er, sovit gott? har precis ätit lite frukost och ska snart klä på mig och så sen drar jag mamma och terese in till stan för att jag ska pierca naveln idag åååh!!! så sjukt taggad.. men AJ det kommer nog kännas en del, imed att jag gjort det själv en gång hihi :$ Självklart kommer det upp bild på hur det blev sen då jag är hemma och så , ska kanske träffa lilla ida i stan idag också därefter eller så skulle hennes mamma kanske skjutsa ut henne till mig, för att hon gick och la sig så sent igår. egentligen va det mening att hon skulle följa med mig då jag tog den men imed att hon la sig så sent så kommer hon nog gå upp rätt sent hihi, aja vi får se hur det blir.(:

Hörs sen goingar! Kram!

 

Av Alexandra Holm - 17 juni 2013 21:14

ush, är riktigt trött och GRYMT arg på små idi*ter som kaxade med mig och ida idag.. och sa riktigt elaka saker till oss, då dom säkerligen inte änns vet vad innebärden i ordet betyder. Blir så förbannad, sen att dom inte ger sig heller och fortsätter att skriva saker till oss på våra ask´s , det är ju bara för p12igt. Sånna vill man bara strypa ibland haha! 

Som ni ser här nedanför har jag en frågestund, och självklart behöver ni inte bara fråga på bloggen, ni kan fråga på min kik & facebook också, på kik heter jag : styles.99 sedan på facebook Alexandra Holm . Bara att ställa, svarar på det mesta, fast inga idiotiska frågor. Om ida följer med mig hem imorgon så sover hon här tills på Onsdag och då imorgon på kvällen eller något får hon va med i videon och ställa frågerna så svarar jag hihi ! det blir prima det! Just nu kollar jag på Lotta på liseberg, haha så bra! och ganska roligt, och sjunga med en del gånger, finns ju en del roliga låtar man känner igen ju, haha! Man känner verkligen den där sommarkänslan. Ja, detta var nog det sista inlägget för ikväll, för är riktigt trött tror det blir å gå och lägga sig tidigt ikväll, är så himla trött. Och behöver nog sova bort min ilska, haha! Ja, godnatt på er, fast ska sova senare. Hörs imorgon godingar!

Kramis!     

   

 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg jag är en 14 årig tjej från karlshamn. här kommer jag skriva om allt och lite till, hoppas du gillar det jag skriver om och stannar kvar.
Kramis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards