alexandrahholm

Direktlänk till inlägg 1 juli 2013

inte min dag

Av Alexandra Holm - 1 juli 2013 14:20

hej på er, inte min dag idag asså.. vaknade runt 9 tiden och fixade mig skulle träffa folk men NEJ då fick jag världens ryck, och sen hade jag SKIT ONT i magen, så struntade i det o gick in i en varm dusch sen somnade jag och vaknade nu? :'o ... dagen kommer se rätt seg ut, kommer ligga i sängen hela dagen i stort sätt och se lite roliga videoklipp, någon film och något sånt ! Är riktigt sur idag också, ingen aning varför.. men ja, hör av mig SENARE. hoppas ni gillar den nya headern osv osv. ha det bra , och hoppas er dag är bättre än min. puss  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Holm - 4 juli 2013 10:41


Halloj    Vaknade för en stund sen och ska snart fixa mig lite, sen drar jag in till stan och möter en kompis! så sticker vi hem och fixar oss hos henne, sen vid halv 4 tiden tar vi tåget till Sölvesborg och drar till killebom. är det någon som vill ...

Av Alexandra Holm - 3 juli 2013 20:36

Skriver godnatt nu, har inte orken som räcker till för att blogga mer ikväll. Lägger även mina tankar på dig Markus, vi snackade lite sådär men det spelar ingen roll, detta borde inte få hända någon. vila nu i frid, ha det bra där uppe bland Änglar...

Av Alexandra Holm - 3 juli 2013 16:42


Segaste uppdateringen idag yes jag vet, men har inte haft tid. Haft så mycket annat att tänka på, imorgon ska jag kanske antingen med Joy & Hanna till killebom, eller så ska jag dit med Nathalie vet inte än. Fårse hur det blir (y) .. Sitter för tillf...

Av Alexandra Holm - 2 juli 2013 21:54

Detta får bli sista inlägget för ikväll , just nu kollar jag på något program på MTV som heter The valleys, verkar rätt bra faktiskt kolla! ;) ... haha, om någon stund då jag kollar färdigt blir det väl att göra sig iordning sen sova, VET att det kan...

Av Alexandra Holm - 2 juli 2013 19:34

Hej på er, kom nyss hem från min kusin och jag och mamma handlade även mat och så i stan. Ikväll ska vi se på någon film & bara mysa till det. Kan va rätt mysigt det också. Just nu sitter jag heeeeeeelt ensam i soffan och lyssnar på musik medans mamm...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg jag är en 14 årig tjej från karlshamn. här kommer jag skriva om allt och lite till, hoppas du gillar det jag skriver om och stannar kvar.
Kramis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards