alexandrahholm

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Alexandra Holm - 1 juli 2013 21:47

Saknar att ha en pojkvän att mysa med :( hihi, känns så ensamt! på jakt nu då efter en PERFKET pojkeee där ute haha! ne men ja, just nu lyssnar jag på lite låtar & har lite små ont i huvudet..    men ja, får la duga.. ne men ska snart sova för är så himla trött, ska nog sova ut rätt länge imorgon. Imorgon vet jag inte vad som händer faktiskt får helt enkelt se, om jag tar mig in till staden eller stannar hemma ! Kan va skönt det också, kanske sova över med någon kompis. fårse, jaja, nu har jag väl babblat färdigt för ikväll. Så vi hörs imorgon godingar. Medans jag ändå snackar så vore det sött om ni ville följa mig på instagram heter alexandrahholm där. Ha det bra nu.

KISSES.   

   

Av Alexandra Holm - 1 juli 2013 19:09

Hej på er, ååh shit vad jag taggar på antingen Torsdag eller Fredag drar mamma , pappa & jag till storstaden! kommer bli så jävla kul , så ska vi va där ungefär 1 vecka, sen vidare med färja till finland . kommer bli så jävla nice, sen kommer vi hem direkt några dagar innan östersjö festivalen här nere. kan inte mer än att säga att min dag blev lite bättre, en massa shopping! wiiho. & dom har ju även hollister där och massa andra affärer ! taggar, om du bor i stockholm och vet om någon ovanlig affär där som det finns snygga kläder på SKRIV! Ska försöka se om jag kan träffa emma med inte säkert men hoppas. :D Ska alldeles strax snacka skype med Nathalie, sen äta mat som mamma håller på med. kommer förmodligen mer uppdatering innan jag lägger mig . annars blir det ett imorgon. jag vet att jag sugit på att blogga idag. men ni vet mitt humör.. haha! Ha det gött babes, hörs!   

 

   

Av Alexandra Holm - 1 juli 2013 14:20

hej på er, inte min dag idag asså.. vaknade runt 9 tiden och fixade mig skulle träffa folk men NEJ då fick jag världens ryck, och sen hade jag SKIT ONT i magen, så struntade i det o gick in i en varm dusch sen somnade jag och vaknade nu? :'o ... dagen kommer se rätt seg ut, kommer ligga i sängen hela dagen i stort sätt och se lite roliga videoklipp, någon film och något sånt ! Är riktigt sur idag också, ingen aning varför.. men ja, hör av mig SENARE. hoppas ni gillar den nya headern osv osv. ha det bra , och hoppas er dag är bättre än min. puss  

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till min blogg jag är en 14 årig tjej från karlshamn. här kommer jag skriva om allt och lite till, hoppas du gillar det jag skriver om och stannar kvar.
Kramis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards