alexandrahholm

Direktlänk till inlägg 30 juni 2013

SVAREN

Av Alexandra Holm - 30 juni 2013 22:17

Hur gammal är du ? - 14

favoritlåt ? - har många

favoritmat ? - tycker om det mesta

några bloggar du läser? - nathalies,idas,amys!

den bästa fredagen för dig ? . balders med vänner eller umgås med vänner någonstans.

bästavän ? - nathalie   

balders / cc ? - BALDERS !! 

Vart bor du ? - Karlshamn

vilka bloggar läser du ? -läs längre upp.

vad vill du jobba som när du blir äldre ? - vet inte än , men tror jag ska plugga på john bauer vill bli frisör trorja.

vad tycker du om mig / Linnea gustavsson ? - sjukt söt tjej, känner knappt vill träffa! :)

kär  ? - nej inte riktigt

Saknar du ditt ex? - NEJ NEJ NEJ!!!

snygg kändis? - justin bieber!

sommar minne ? - östersjö

perfekt lördag för dig ? - umgås med den man älskar , eller fest.

är du självsäker? - ja det tycker jag 

vad gillar du mest på dig själv ? - mitt hår!

vart köpte du klänningen du hade på skolavslutningen? - bikbok.

någon du saknar? - ja, nathalie..

har du syskon ? såfall hur många ? - ja 2 storebröder.

favorit outfit?- sommaren: shorts och något snyggt linne . vinter: jeans och en stickad tröja!

5 snygga killar på facebook ?- hampus , linus , pontus, sebastian , leo.

dina närmaste vänner? - nathalie , maja , emme.

har du bra självförtroende? - jadå

beskriv dig själv med 3 ord- knäpp, gillar att skämmta ut mig, sprallig

Vad ska du göra i sommar ? -  MYCKET! 

Saknar du ditt ex ? - NEJ FAN HELLER!

bästavän ? - nathalie !

bada/sola ?- sola

ska du ta navelpiercing  ? - har redan.

finns det någon som vet exakt allting om dig ? nathalie & mamma

vilken sorts kille faller du för? - en som behandlar mig rätt och förstår mig och vågar va sig själv.

bor dina föräldrar tillsammans? - ja det gör dom.

vad hände med hästen du hade? - vi passade inte så bra ihop.. så sålde honom..

smink / osminkad ? - helst osminkad, men går inte 1 meter utan smink..

du är grym på att sjunga, tycker du själv du är det ? - awe tack, nej haha det tycker jag inte!

tar du åt dig av hat? , du är sjukt stark. - nej det gör jag inte, tack så mycket! 

hur gör du för att ditt hår växer så snabbt älskar det <3 - jag gör ingenting, det bara växer magi du vet, tack! :*


tog inte alla frågorna jag vet, men för att va rättvis tog jag ungefär 1-2 frågor från varje person annars hade det blivit 1000 frågor.

 

 

GODNATT     



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra Holm - 4 juli 2013 10:41


Halloj    Vaknade för en stund sen och ska snart fixa mig lite, sen drar jag in till stan och möter en kompis! så sticker vi hem och fixar oss hos henne, sen vid halv 4 tiden tar vi tåget till Sölvesborg och drar till killebom. är det någon som vill ...

Av Alexandra Holm - 3 juli 2013 20:36

Skriver godnatt nu, har inte orken som räcker till för att blogga mer ikväll. Lägger även mina tankar på dig Markus, vi snackade lite sådär men det spelar ingen roll, detta borde inte få hända någon. vila nu i frid, ha det bra där uppe bland Änglar...

Av Alexandra Holm - 3 juli 2013 16:42


Segaste uppdateringen idag yes jag vet, men har inte haft tid. Haft så mycket annat att tänka på, imorgon ska jag kanske antingen med Joy & Hanna till killebom, eller så ska jag dit med Nathalie vet inte än. Fårse hur det blir (y) .. Sitter för tillf...

Av Alexandra Holm - 2 juli 2013 21:54

Detta får bli sista inlägget för ikväll , just nu kollar jag på något program på MTV som heter The valleys, verkar rätt bra faktiskt kolla! ;) ... haha, om någon stund då jag kollar färdigt blir det väl att göra sig iordning sen sova, VET att det kan...

Av Alexandra Holm - 2 juli 2013 19:34

Hej på er, kom nyss hem från min kusin och jag och mamma handlade även mat och så i stan. Ikväll ska vi se på någon film & bara mysa till det. Kan va rätt mysigt det också. Just nu sitter jag heeeeeeelt ensam i soffan och lyssnar på musik medans mamm...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg jag är en 14 årig tjej från karlshamn. här kommer jag skriva om allt och lite till, hoppas du gillar det jag skriver om och stannar kvar.
Kramis

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards